Tko s nostalgijom ne pamti legendarne gradske ljubimce kao što su 204 ili 205? Peugeot je nastavio s lansiranjem novih modela, a mi smo nastavili pratiti ih kampanjama. Svjetski nivo kampanja preuzeli smo i kroz lokalnu adaptaciju te razne druge modele podrške, a predstavili smo i nove modele hrvatskoj javnosti. Od flash moba, preko interaktivnih bannera i vanjskog oglašavanja, novi modeli plijenili su pažnju!
Od desktop i mobile bannera preko društvenih mreža sve do Google Display oglasa – Peugeot zna da je važno biti prisutan tamo gdje je njegova publika. A već godinama online nije trend, nego ravnopravna platforma ATL-u. Uz kreiranje zanimljivog sadržaja, online nam omogućuje i ciljano plasiranje, te „igranje“ formatima, jer – zašto ne?
Peugeot Hrvatska uz Ured za razminiranje s ravnateljicom Ureda, gđom. Dijanom Pleštinom, organizirao je dobrotvornu akciju tijekom tri godine - aukciju tri različita modela Peugeot pod nazivom "208 protiv mina", kasnije 308 i 2008. Sav prihod bio je namijenjen razminiranju dijelova Hrvatske. Osim aukcije, prikupljanje sredstava za projekt razminiranje odvijao se i putem donacija.
Osvojen prvi Effie za Peugeot kampanju
Promocija novih modela automobila, te online i offline aktivnosti.