Jedne davne 1996. godine otvorio se prvi McDonald's u Hrvatskoj. Danas ima 34 restorana, u 10 gradova. Kako su apetiti rasli, tako se i McDonald's sve više udomaćio, odnosno njegova kvaliteta i brand imidž i dalje su odraz visokih globalnih standarda uz „začin“ lokalnog duha. Kroz razne promocije, nove deserte, igračke, modernizacije restorana – serviramo samo najbolju marketinšku podršku!
Lokalne kampanje mogu itekako povećati popularnost i prepoznatljivost velikih globalnih brendova. Na taj način, pokazujemo da komunikacija između brenda i potrošača nije jednosmjerna, nego i dvosmjerna – čak i više od toga, brendovi su spremni prilagoditi se tržištu. Ni McDonald's nije izuzetak. U nizu TV spotova osmišljenih i snimljenih u Hrvatskoj mogu se prepoznati kako kulturni simboli, tako i posebni izričaj karakterističan za naše podneblje. Pokazalo se da je upravo takva strategija McDonald’su omogućila da još dublje uđe u živote, ali i srca hrvatskih potrošača.
S obzirom na važnu, okruglu, obljetnicu, komunikacijska i promotivna ideja bila je izraziti zahvalnost svim kupcima za 20 godina odanosti. Osmišljen je potpuno novi, potpuno lokalni hamburger sa sastojcima tipičnima za hrvatsku kuhinju - HRburger. Lokalni okusi, lokalno ime i lokalna produkcija iznjedrila je prekrasne kadrove hrane s naglaskom na domaće proizvode. Uspješnost promocije pokazuje i drugo izdanje HRburgera dvije godine kasnije koje su gosti restorana s veseljem dočekali.
Neki slave rođendan uz tortu i svijeće, a Big Mac ga slavi uz slaninu.
Neki organiziraju klasične proslave, a McDonald's izaziva svoje potrošače da probaju Big Mac sa slaninom i raspravljaju o tome je li Big Mac sa slaninom i dalje Big Mac. Uz zanimljiv TV spot percepciju potrošača je od faze teasera do faze reveala, privlačila originalna i zabavna OOH i online kampanja.
Je li od globalne ideje moguće napraviti originalno lokalno rješenje? Odgovor je i u ovom slučaju – da!
Finalist za outdoor oglašavanje za kampanju 20 godina McDonald'sa u Hrvatskoj, 2016.
Finalist za kampanju 20 godina McDonald'sa u Hrvatskoj, 2016.
Finalist za kampanju McDonald's Doručak, 2016.
Integrirana 360 komunikacija: ATL, BTL, PR, online i aktivnosti u McDonald's restoranima.
Kroz različite kanale komunikacije (guerrilla, PR) povećali smo awareness o važnosti doručka i promovirali novi proizvod.