#
Studija slučaja

I sitno i bitno!

  • Analiza tržišta i konkurencije
  • Individualizacija komunikacijskog iskustva
  • Korporativni imidž
  • Arhitektura i pozicioniranje robne marke
  • Strateško komuniciranje
I sitno i bitno!
Studenac je vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, tvrtka koja se neprestano razvija i raste, a nova komunikacijska platforma koju smo osmislili primjereno prati njihov poslovni uzlet te u središte stavlja upravo kupca i njegove potrebe.

Trgovina iz susjedstva, susjed za poželjeti

U Hrvatskoj postoji puno supermarketa. I dosta ih sliči kao jaje jajetu. Gotovo svaki od njih nalazi se u velikim halama, imaju povrće, voće, velik izbor sapuna i narezaka, ali sve manje ih je tu, odmah iza ugla i na dohvat ruke. Svaka nabavka kreće s onim klasičnim „Idem samo po jednu sitnicu“ i zatim izlazimo s vrećicama najbitnijih stvari.
Upravo je to postala komunikacijska platforma koju je agencija Futura DDB izradila za svog novog klijenta Studenac. I sitno i bitno. Baš kako to kupci rade.

Kako smo to postigli?

S puno jednostavnih, sitnih, ali bitnih promjena i repozicioniranjem.
Kako bismo se odmaknuli i razlikovali od ostalih, koristili smo upečatljive i kupcima prepoznatljive boje. Unificirali smo sve komunikacijske kanale i izradili jedinstveni vizualni identitet.

Moodboard

Kupovina može biti zabavna, baš kao i naši spotovi

Komunikaciju podupiru i živopisni, zabavni promidžbeni spotovi koji kroz svoj sadržaj i zanimljive likove gledatelje informiraju o proizvodima, mogućnostima i prilikama koje im Studenac nudi.

Dobro se dobrim vraća

Ovaj  projekt uključuje i pojačanu pripadajuću komunikaciju na svim kanalima, uključujući društvene mreže, ali i posebne inicijative poput prikupljanje novčanih donacija za Hrvatski Crveni križ, koji će donacije usmjeriti na štićenike i potrebite u regijama u kojima Studenac posluje.

Povežite se sa svojim kupcima
Kontaktirajte nas