Kada je najveća banka u Hrvatskoj lansirala novu uslugu za mobilno plaćanje, IzyPay, definirana su dva važna cilja kampanje; kroz online i offline kanale potaknuti korisnike na aktivaciju i istaknuti brzinu i jednostavnost procesa uz ostale benefite.
Naizgled jednostavan zadatak pretvorio se u pravi izazov. Koja je prava fotografija s kojom će se naša mlađa ciljna skupina lako poistovjetiti, koja je poruka dovoljno zanimljiva da kod njih potakne aktivaciju te kako sve to spojiti da bude u skladu sa strogim standardima Zagrebačke banke.
Ipak, uz dobru analizu ciljne skupine pravo rješenje je došlo brže nego što smo očekivali, a s njim i željeni rezultati. Jer tko ne bi želio koristiti uslugu uz koju brže možete podijelite račun, nego selfie?
Zagrebačka banka lansirala je novu uslugu za mobilno plaćanje - IzyPay - a mi smo kroz online i offline kanale potaknuli korisnike na aktivaciju i istaknuli brzinu i jednostavnost procesa usluge.
Kreativna i marketinška rješenja pri promociji novog proizvoda, aktivacija korisnika i stvaranje novih navika.
Pisanje copyja i izrada newslettera i upoznavanje klijenata banke s novim i postojećim uslugama i proizvodima.