Razmislite zašto biste radije koristili jednu online trgovinu nego drugu? Zašto preferirate Google umjesto Binga? U svijetu globalne konkurencije, samo postojanje digitalne usluge nije dovoljno za uspjeh. Konkurentske prednosti i diferencijaciju na tržištu postižu oni brendovi koji u dizajnu web-stranica i aplikacija polaze od razumijevanja potreba korisnika, ne samo iz predviđanja dizajnera i IT inženjera.
Dobro korisničko iskustvo je ulaganje u visoku dodanu vrijednost. Kratkoročno i dugoročno, ima izravan učinak na prodaju, na oglašavanje, razliku u cijeni i lojalnost.
Loše korisničko iskustvo korisnika zahtijeva puno truda za navigaciju, razumijevanje sadržaja i traženje informacija. Trud koji ne ulažete u pojednostavljenje ponuda i procesa prebacujete na korisnika i riskirate da će konkurencija bolje obaviti svoj posao.
Pobjednici digitalne transformacije bit će tvrtke koje će tehnologijom ukloniti složenost života korisnika.
Željeni poslovni učinak postiže se kroz analitički pristup funkcionalnosti planiranja i informacijske arhitekture, user-friendly sadržaj i estetika s "wow efektom". U razvoju, međutim, ne zaboravljamo na dobro korisničko iskustvo naših naručitelja, tj. urednika web-stranica.
Dizajniranje web-stranica, digitalnih alata i mobilnih aplikacija samo je dio digitalnog odnosa s korisnikom. Osim toga, možemo vam ponuditi više usluga povezanih s dobrim korisničkim iskustvom: