Funkcionalna integracija je proces s kojim proizvode i usluge ispreplećemo u ekosistem, koji korisnike privlači i zadržava.
Vrijednost svih proizvoda i cjelokupne ponude neke robne marke možemo povećati tako da fizičke proizvode i digitalne usluge povežemo u interaktivni ekosistem. Ako su funkcionalnosti integrirane, korisnik će jednog proizvoda vrlo vjerojatno kupiti i druge proizvode unutar ekosistema. O konkurenciji neće ni razmišljati jer mu nudimo bolje korisničko iskustvo, olakšavamo kupnju i povećavamo njegovu kvalitetu života. Nedostatak potrebe za traženjem novih proizvoda i usluga korisnika leži u našem ekosustavu i povećava njegovu odanost.
U procesu funkcionalne integracije, brend se prvo mora analizirati s gledišta potreba i očekivanja postojećih i potencijalnih kupaca. Na temelju analize možemo definirati položaj i ciljeve brenda i formulirati strategiju za njegovu realizaciju.
Svojim znanjem vam možemo pomoći da svoj brend cjelovito i učinkovito integrirate u korisnički orijentiranu personaliziranu robnu marku koja kupca stavlja u središte vašeg poslovanja i produbljuje vaš odnos s njim.