#
Proizvodi i usluge

Proširenje portfelja proizvoda

Povezujemo mogućnosti i posao.
  • Mapa angažmana korisnika
  • Razvoj vlastitih robnih marki
  • Optimizacija portfelja
  • Dizajn ambalaže
  • Analiza industrije kroz konkurentno okruženje, trendove i misiju
  • Arhitektura i pozicioniranje robne marke

S novim brendom do novih kupaca

Govoreći o proširenju portfelja proizvoda, govorimo o klasičnoj horizontalnoj integraciji. S novim proizvodom tvrtka otvara vrata novom segmentu i novim kupcima. Pri tome je bitno da tvrtka uspostavi jasne odnose između postojećeg i novog brenda, zauzme pravo mjesto pritom ostavljajući otvorene mogućnosti za personalizirano iskustvo s novim brendom.

Integrirani razvoj i implementacija brenda

Strateško širenje brenda temelji se na analizi tržišta, konkurencije i potencijala koji vidimo u željama naših kupaca. Pomažemo vam u prepoznavanju prilika na tržištu i stvaranju novog proizvoda koji će se baviti novom ciljnom skupinom, zauzimati više prostora na tržištu i povećati tijek prihoda.



Razmišljate li o proširenju portfelja proizvoda?
Kontaktirajte nas